Arkadaşlar merhaba 7,5 aylık bebeğim var 3200 gr 48 cm doğdu minicikti şimdi 9300 gram 72 cm doğduğunda ufacık aç bu çocuk süt yok diyenler şimdi de şişko çok yemek verme midesi genişler diyorlar yani hiç susmuyorlar😕gerçi takmıyorum doktor her şey yolunda diyor ama insan yine de sinirleniyor tabi sizce çok mu kilosu sizin bebeler ne durumda 😊