alyagamze Kızlar bugün bebeğim 2 aylık oldu ve inanılmaz ağlama krizleri başladı sürekli sallanmak istiyo yatırdığım gibi geri ağlamaya başlıyo yaşayan var mı ne yapmam lazım
assenemm Aynı durum bende de var emzik ile kandırıp yatırmaya çalışıyorum gögsümü emerken yarıda bırakıp huysuzlanıyor sonrasında parmak emmeye başlıyor umarım bu süreç çabuk geçer 😑