Yaduuu Ya annelerimiz de öyle diyor sizin doktorun dediğini. Ama ben ilk 15 gün emzirmek için kaldırmadığımda yemediğim azar kalmadı doktorlardan, hemşirelerden. Çocuğun şekeri düşüyormuş ondan kalkmıyormuş geceleri. Peki ya gece düşen şeker gündüz niye düşmüyor açlıktan da ağlayarak açıktıklarını anlatıyorlar