3 ay 14 günlük. İnternetten sorguladığımda 35 günlük atağımıza girdik görünüyor. Sanırım o meşhur 4. ay atağından biz de nasipleniyoruz. Son günlerde ağlama krizleri oluyor, sürekli ha ağladı ha ağlayacak modda. Doğdu doğalı gündüz uykumuz problemli tam gündüzleri uyumaya başlamıştı ki bu çıktı başımıza, başa sardık gibi. Geceleri kesintisiz uyurdu, ben uyku arasında bir kere beslerdim. Şimdi uykuya daldıktan sonra uyanmalara başladı. Ne zaman kolaylayacak bilmiyorum