Dimitrina_kovaceva Nuk, Nip, skip hop, voganlife, avent, Munchkin, chicco , suavinex, tommee tippee… kafam karışık. Sağlam olsun temiz olsun akıtmaz koku yapmaz olsun sağlıklı olsun. Fiyatı mühim değil. 🌼
Kk41 Dimitrina_kovaceva aventten cok memnundum 10 aydır kullanıyor. Ama maalesef pipeti ısırdığı icin deforme oldu. Yedek pipeti de satılmıyor
Mihrimahim16 Dimitrina_kovaceva Avent aldık memnunuz yere fırlatıyor boyna benim şapşik kızım sağlam ve güzel…
Nimetdogann Dimitrina_kovaceva hiç plastiklerle uğraşma direk ebebek markası babyplusun Çelik suluğu var onu al akma kokma yok aşırı sağlam çok uzun ömürlü o plastiklere boşa para harcamışım 😑 şuan iki çocuğumda da o var tertemiz kullanıyoruz :)
Dimitrina_kovaceva Kk41 Mihrimahim16 Bernaesen1 Hi-back Avent sanırım alıcam ama cok fena yorumlar var akıtıyor diyorlar 🙁
Bernaesen1 2 aydır avent kullanıyoruz hiç bir sıkıntısı yok. Akma , kokma kaç kere çarptı kızım yere ☺️
Rav-Ebu Dimitrina_kovaceva Neden wee baby yazmadın ucuz diye mi? Biz wee baby kullanıyoruz. Gayet memnunum
Hi-back Dimitrina_kovaceva tomme almistim cok kotu kokuyor asla onermem Ama Aventi alinca sukur ettim Asla koku yok kesinlikle oneririm 😊
meg2022 Dimitrina_kovaceva tomme tippe pişmanlıktır. Çocuk her su verdiğimde banyo yapıyor resmen akıtmaz diyeni getirin bana 😅
Ceozip Dimitrina_kovaceva 28 aylık kızım. 7 aylıkken nuk almıştım hala kullanıyoruz. Evde falan bardakta içiyor tabi büyüdü artık ama dışarıda yine bizim vazgeçilmezimiz. Dökülme vs asla olmuyor
Nimetdogann Dimitrina_kovaceva https://ty.gl/4bu0l11x1y şuan stokta yokmuş ama mağazalarda vardır kesin
Aybuusss Dimitrina_kovaceva bizim için ideal yumuşaklığı kaç kere yere attı sıkıntı olmadı akitmiyorda