Munise18 Bebegim 2,5 aylık yatarken hep sol tarafa dogru yatıyor ve sivrilme olustu her ne kadar düzeltsemde uyku sırasında hep donuyor döz kafa yastıgı işe yarıyor mu kullanan var mı ?
salakmisincemilee Munise18 bizde de qynı sorun vardı ben hem kalp hem de kare şeklinde olanı kullandım ilk 3 ay kalp şeklinde olanı kullandım ama bi işe yaramadı bebeğim tutup alıyodu kafasının altından kare olanı aldım 15gün kadar kullanabildim sonra bebeğim dönerek uyumuya başladı yastığı kullanamadık o yüzden şu an 8 ay 9 günlük tamamen bombe oluştu arkaya doğru hiçbir sorun yok çok şükür
annelinkoo Kullandım evet. Ben e bebekten almıştım babyjem miydi hatırlamıyorum. Arkası boşluk olanlar da var bizimki kalp şeklinde arkası dolu idi. Zaten incecik bi yastık ama iyi toparladı