Merhaba arkadaşlar öncelikle teşekkür ederim şimdiden benim oğlum 1 yaşında banyo etmeyi çok seviyordu hatta 1 saat banyoda suyun içinde oynasa çıkmak istemezdi gecenelerde bı gün babası ben evde yokken banyo ettirmiş çok ağlamış korkmuş o günden beri her banyoya girdiğimizde cirim cirim cigiriyor ne yapsam bilmiyorum bana tavsiyeniz varmı onerebileceginiz bir şey ben yaptım faydasını gördüm dediğiniz eşime gelince su sıcak değildi diyo uykusu vardı çok ağlıyordu zaten o sıra banyo ettirdim o yüzden mi acaba diyor bilemiyorum yani ne yapsam 🙄😐