Elisatrgt Bebeğime 11 ay hipp combiotik kullandım aşırı memnunum en iyi mama ama kızım 2 gündür içmiyor Sma aldım bugün içer diye ama cok geğirtti aynı sorunu yaşayan oldu mu sizce ne yapmalıyım 🙏🏻 Mama değişikliği yapan var mı
elif1852 Benim oğlumda 18 aylık, 3 aylıktan beri sma kullanıyoruz. Kullanmaya başlamadan çok araştırmıştık en iyi mamalar arasındaydı. Ben denemenizi tavsiye ederim
Smy3203856 Elisatrgt 6. Aya kadar hipp kullandım 6. Aydan sonra smaya geçtim 9 aylık olucaz, hiç sorun yaşamadım hatta sma daha iyi doyuruyor