Keremgs Arkadaslar yurutec kullanmadm ama cocugum koltuga tutunuo ordan istedigi seye adimlio fakat parmak uclarnda gidio normal mi acaba ??
Elif_123 Benim kızımda 10 aylık dizlerinin üzerinde daha tutuyor diz çöküyor kendi kendine ayaklarının üzerine basamıyor