ReyhaanKaran Oğlum 5 aylıkken sünnet olmuştu iyileşme sürecinde sorun olmadı. Kontrolleri de iyi gitti. Şuan 9 aylık ama pipisinde morluk var kesilen kısımdan sonrası mor. İçim hiç rahat değil. Yaşayan var mı?