Kbra121314 evetttttttt çıldırdım ben 2 aydır kafayı yedim anlatsam sana neler yapıyor roman olurrr bağırıyor çağırıyor çığlık atıyor istediği olana kadar ağlıyor ağlayınca susmuyor sinirlenince herseyi heryerde fırlatıyor söz dinlemiyor Ayyyyyy 3 gündür de yeni bir adeti çıktı yere bir şey düşünce eliyle almıyor yere yatıyor ağzıyla yerden almaya çalışıyor ahyy valla kafayı yedim ya bağırıyorum inan elimde değil kendimi tutamıyorum çünkü şuan lohusayım psikolojik olarak çok yıprandım yardım edenimde yok eşim de uzun saatler çalışıyor tek başıma 2 çocuğa yemeye çalışıyorum TV telefon VS izlemiyor sevmiyor konuşması da maşallah derdini anlatıyor baya iyi yani 23 aylık bu arada uzun oldu kusuraa bakma