Kararsizbirben çok normal küçüçük bedenlerden ellerden çok şeyler bekliyoruz ya biraz akışına bırakmak lazım herşey kitaplarda yazdığı gibi degil genel hareketlerine dikkat etmek lazım ama daha 3 aylık bebekten de çok şeyler beklememek gerekiyor kendi oğlumdan yola çıkıyorum ben otizmli olduğu düşünüyordun kaç ay kafasını bile kaldırmadı beşinci ayda kaldırdı göz temasınız yoktu sonra göz doktoruna gittik göz rahatsızlığımız çıktı suan 11 aylık olucaz maşallahı var koca adam gibi saatlerce yürüyoruz herşeyi avucluyor birde okadar güçlüki tuttuğunu koparan tiplerden gözlerinin az görmesine rağmen sadece biraz zaman lazım iyice onlarda kendilerini tanısın ondan sonra başlıcaklar