Yasem12 karar verdiyseniz sakin emzirmeyin. Oturmaya filan alismaz hiç merak etme. Bıraksın zamanla çok güzel bı düzene giriyor. Bı kaç gün uykusuz kalcaksiniz. Yapcak bişe yok ben 48 saat uyumadım. Hep yanında oldum ki daha rahat atlatsin bı süreci diye.