Emzik desteğini de eksik etmeyin uykuya geçiş esnasında sadece gündüzleri veriyorum onda da uykuya geçebilmesi adına memeye alışmasın diye. Zaten dalınca atıyor ağzından. Bazende beslenme sonrası hazımsızlığı olunca rahatlaması için veriyorum sakinlesiyor. Birde uyuturken sizi görmesin dikkati dağılıyor görüyorsa da göz teması kurmayın ve konuşmayın başını oksayip piş piş yapın. Uyanınca bol bol sarılıp konuşursunuz alışır inşallah 1 2 güne❤️