Anesanne Tugce59 ben de odasını ayırmak istiyorum.11 aylık. Gündüz uykusunu odasında uyuyor gece de çok kalkmaz bir kez uyanır mamasını içer uyur. Aslında tam zamanı ama gece uyanıp onu görmeye çok alıştım her gün erteliyorum 😢
Tugce59 Anesanne bence her şeyin tam farkına varmadan ayırmak en iyisi. Benimki postu yazdığımdan beri tüm uykularını odasında uyuyor. Bu zamana kadar neden ayırmamışım diyorum
serebro Tugce59 28 aylik aynı odada uyuyan biz gruptan ayrıldık 🤣 Ben de erken ayırmak isterdim de oturduğum ev uygun değildi suan odasını hazırladık gibi birsey yakın zaman da ayıracagim ne kadar erken o kadar iyi
birannebirmelek Tugce59 doğduğundan itibaren hiç beraber uyumadık ilk 6 ay yanımızda sepet beşiğinde uyudu Uyku sersemi ezmekten korktum hep, 6. Aydan itibaren de odasını ayırdım 🙂
Tugce59 birannebirmelek En iyisini yapmışsınız. Aynı yatakta uyumak daha büyük sıkıntı tabii ayırmak daha zor olabilir