Sahinsoydan Bence bebeğiniz henüz bezi bırakmaya hazır değil ancak lazimlik almakla iyi yapmışsınız. Bırakın lazimlik orada dursun, arada otursun çişini yapar gibi yapsın isterse. Oyuncak da oturtabilir. Siz tuvalet ihtiyacınız olduğunda onun yanında abartılı şekilde dile getirin, sizinle banyoya girmesine izin verin. Duş önceleri bebeğiniz henüz çıplakken eğer cisin varsa oraya yapabilirsin diye teklif edin ve hiç zorlamayın. 2 yaşından sonra tekrar deneyin bezi çıkarmayı. Benim sürecim de sizin gibi ilerledi yaklaşık 20. Ayından beridir lazimlik banyoda ve bu şekilde gitti geldi oturdu, oyuncak oturttu çiş yaptırdı. Bezi çıkaracak oldum bir kaç kez yaptı lazimliga fakat istemedi o aylarda. ben de bir süre bekledim bez taktım. Farkındalığı iyice arttı bu süreçte ve hazır oldu. Şu an 26 aylık bezi yeni bıraktık. Hiç eğitim vermek zorunda kalmadım. İlk günden alıştı. Yani demek istediğim biraz beklerseniz süreç kendiliğinden hızlıca gelişecek. Biraz bebeğinize zaman verin derim😊 Ama bu süreçte siz de tuvalete yapmakla alakalı sürekli sohbet edin,ara ara anlatın ona. Çok daha kolay olacak herşey bu şekilde