Hanimlar ben bebegimin sariligindan dolayi cabuk atlatsin diye mama vermeye basladim sutum azaldi ve simdi cok az ve pekde tutmuyor anne sutu icmiyor kadar az emziriyorum malesef. Bazen cok uzuluyorum keske kendi sutumu verebilsem sutum cogalsa diye😔 sutumun azaldigina cok uzuluyorum cun ilk gunlerde cok fazla sutum vardi. Sizlerdemi ayni duygulardasiniz? Siz niye emziremediniz? Vicdan azabi cekiyormusunuz bebeginiz saglikli beslenemiyor diye? Veya mamayla beslemek sagliksizmi?