Ek06 Selam arkadaşlar Bebeğimde süt alerjisi mevcut doktor yoğurdunu mamadan mayalayıp verelim dedi.. bebeğim anne sütü alıyor hiç mama kullanmadık . Aranızda mamadan yoğurt yapan var mı ? Varsa hangi markaları kullandınız ? Teşekkürler şimdiden 🙏🏼
utkununannesi_ Ek06 benim oğlum da da süt alerjisi var ama doktorumuz laktozsuz yoğurt ve sütten yap dedi öyle yapıyorum bende
Mervea Ek06 10 aydır diyetteyiz iki ayrı doktora gidiyoruz ikiside böyle birşey demedi bize illaki o kama yoğurtla mayalanması gerekiyor belki alerjiniz yüksek derecede değildir ondan demiş olabilir
Ek06 Deletedmom277 devam sütünü biberonda mayalanacak sıcaklıkta yapıp normal yoğurtla mayalıyormuşuz .. internetten de baktım araştırdım ama hazır mamalarda da inek sürü illaki oluyor 😕
Ek06 utkununannesi_ alerjik bir durumla karşılaştınız mı peki ? Ben yinede bi seferlik normal sütten denedim çok fazla kusma yaptı 😕
Deletedmom277 Ek06 çok şaşırdım doğrusu. Süt alerjisi bir bebekte içerisinde süt bulunduran hiçbir şey kullanılmaz.
Ek06 utkununannesi_ anladım yarın birde onu deneyeyim inşallah bizede iyi gelir 🙏🏼 Çok teşekkürler 🙏🏼😊
Ek06 Mervea yani şu an için deneme evresinde olduğumuzdan dolayı belki de böyle bir öneride bulunmuştur 😕 siz yoğurt konusunu nasıl çözdünüz peki verebiliyor musunuz ?
Mervea Ek06 biz hala diyetteyiz deneme yapmadık daha 😔 4 ay sonra tekrardan test yapılcak denemeleride hastahanede doktor gözetiminde yapıcaz inşallah
Ek06 Mervea anladım sizin alerjik durumunuz biraz daha ileri anlaşılan 😕 inşallah atlatırsınız bir an önce