MinnakAras Bebeğim 11aylık 8 gündür ishal acile getirdim kaka testi ve idrar testi temiz çıktı probiyotik verdi sadece ama hala geçmedi başka bi doktora getirmelimiyim yoksa biraz fazla mı fevri davranıyorum başına gelen var mı 😥
eylul19 MinnakAras probıyotık bagırsaklarını duzenler bır kac gune kadar.kaka testı yapılmıs ztn bırsey olsaydı testte cıkardı.muz falan yedırdbılırsınız oda toparlar ıshal durumunu
Sibelkerim MinnakAras siz yine de bi doktora götürüp kan tahliline baktırın belki enfeksiyon falan vardır en azından aklınızda soru işareti kalmaz.. bizde öyle bi şey yaşadık enfeksiyon çıktı antibiyotik ile geçti
Grlnl MinnakAras bol bol pirinç lapası ve muz yedirin bool sıvı almasını ağlayın emziriyorsanız daha sık emzirin. İshal 2-3 gün sirebiliyor. Çocuğun bunyesiyle de alakalı. O aylarda bebeğimin ishali daha uzun sürerdi. Şuan 17 aylık mesela max 2 gün sürüyor. Sıvı alımına dikkat edin ama.