Merhaba arkadaşlar.. 6 ay 22 günlük erkek ikizlerim var ilk zamanlar yalnız kaldım ama 3. Ayından beri kardeşim yanımda üniversiteye gidecek ve ilk defa tam anlamı ile yalnız kalacağım nasıl olacak hiç bilmiyorum ikizlerim çok aksi , mama yemesi ayrı dert ek gıda apayrı diş olayı ayrı ama uyku felakettt … biri çok uyumlu annem alıştırdı ayakta sallamaya çok karşıydım ve asla sallamadım ben yokken sallamış çocuk alıştı ama kendi kendine de uyur yani biri çok ılımlı öteki aşırı aksi asla uyumak mama yemek hiç bişey istemiyor uykusu gelince deliriyor uyutmak zulüm annem geldi İl dışında yaşıyorlar , bana çok şımartmışssın inada alıştırmışsın seni parmağında oynatıyor bırak ağlasın dedi hala etkisinden çıkamıyorum çocuğum uyku zamanı morarana kadar ağlıyor nasıl bırakayım siz neler yaptınız ben mi yanlış yapıyorum ben nasıl yalnız kalacağım uykusuzluk yorgunluk herşeyi geçtim çocukları düşünüyorum eşimde yardımcı olmaz hiç