Yeniannecikkk Arkadaşlar haftaya okulum başlıyor. Bebeğim 14 aylık oldu. Hala emzirme dönemindeyiz. Sizce süt bırakma olayını nasıl yapmam gerekiyor? Bu arada 4 saat ayrı kalacağız.
eylul19 Yeniannecikkk bnmde bebegım 14 aylık ztn gun ıcınde uykudan uykuya emıyor.cok azaldı bır .emme aralıgı 4 saatı gecıyor ztn artık sızınde azalmıs olması gereklı.emzırmeyı kesmek ıcın cok erken bnce.en azından yanındayken emzırın ztn az saat ayrı kalıcakmjssjnjz
Irmakprensesinannesi Yeniannecikkk sutunuzu sagabilirsinix zatn ek gida yediği için 4 saat yemek le durabilir aslinda