mrveaydgdu Kızlar hamile kalmadan önce ombre yaptırmıştım 1 yıl oldu nerdeyse boyalar aktı iyice şimdi yine ombre yaptırmak istiyorum bebeğim 3 aylık yaptırsam bi sakıncası olur mu emziriyorum ?