Kızlar merhaba, yaklasık 13 gün önce spinal sezeryan oldum lazerle estetik dikiş yapıldı. Geçen gün kontrole gittigimde doktor hicbi sorun olmadıgını söyledi. Yalnız bugün farkettim ki dikiş yerimin iki üç parmak üst kısmı o hat boyunca hafif şişmiş bu neden olur acaba başına gelen var mı?