Akalinbetul_8 bebeğim 3 aylık , yazın en sıcak zamanlarına denk geldi ve hep klimada uyuduk
Fanı en düşüğe getirin, klima derecesini de 26-27 yapın
Bebeği klimanın değmeyeceği yerde yatırın
Önlem amaçlı ince ama uzun alt üst giydirin , patikli alt ya da çorap olsun , ayakları üşüyebilir.
üzerine incecik müslin örtün
Odanın ısısını da termometre ile kontrol edin .
Biz çok şükür sorun yaşamadık .
Ama uzun süre klima çalışınca oda ısısı gittikçe düşüyor mutlaka oda ısısını kontrol edin .
Ben ayrıca havalandırma da olsun diye bazen 25 derecede açıp çok az da cam açtım , hem havasız kalmadık hem de aşırı soğuk olmadı