sahinylz Bebeğim 14 aylık yürümeye başlayalı bir hafta oldu ama yürürken dengesini çok kaybediyor bazen bıraksak yere yapışacak o derece kaybediyor dengesini bazen koltukta tutunurkende sağa sola devriliyor kafama takıldı bu aylarda böyle oluyor mu
arjeniko sahinylz valla biz 15 aylığız 2 ay falan oldu yürüyeli halen dengesini koruyamıyor bende anlayamadım
sahinylz arjeniko siiznkide biran yıkılıyor mu bir tarafa başını parkeye faln çarpacak diye korkuyorum
arjeniko sahinylz ilk başlarda öyleydi hatta direk sırt üstü düşüyordu şimdi popo üstü düşmeyi öğrendi ama işte dediğim gibi çok düşüyor
sahinylz arjeniko ya bize de belli olmuyor ki dün güzel yürüdü bugün dengede ayakta duramıyor böyle oluyor mu bu süreçte
sahinylz arjeniko doktora gittiniz mi normal mi acaba bizim ck yüksek çıkmıştı biraz korkuyorum o yüzden
arjeniko sahinylz yani küçükken gitmiştik normaldi sonrada kan tahlili yaptırmadık pazartesi günü götürecez
sahinylz arjeniko ya 9.ayda baktirmistim biraz yüksekti daha sonra baktirmadik doktor çok yüksek değil ama takip edelim dedi bu denge olayı çok kafama takılıyor pazartesi doktordan sonra buraya yazar mısınız
Gzmovn sahinylz siz gittiniz mi doktora benm kizim da 13 aylik denge kuramiyor tam hic.emeklemedi o dengeyi kuramiyor