Kızlar geceden beri çok kötü durumdayım aslında yazıp yazmama konusunda çok gidip geldim ama daha fazla dayanamıyorum çok çok aferdersniz ama dün içtiğim meyvesuyundan sonra mide bulantısı ve ishal çekiyorum emzirdiğim için ilaç içmedim ne yapabilirim eğer böyle devam ederse acile gitme durumda kalıcam gece ama son çare buraya yazıyım dedim ne iyi gelir bilgisi olan varsa yazabilirmi