ibrahim 2 gün önce bebeğim doğdu solüst gözünde morluk oldu doktor baktı normal doğumdan dolayı dedi sizde de öyle bir şey oldum bebekte?
Deletedmom_54 ibrahim kızımın 2 gözünün üstünde vardı çoğu bebeklerde oluyor zaten zamanla geçti şimdi çok ağladığı zaman yüne kızarıyor 10 dk sonra geçiyor
Kk41 ibrahim ilk doğduğunda mor gibiydi sonralardan kırmızıya döndü . Göz kapağında ve alnında var daha silikleşti . Zamanla geçiyormuş