Merhaba 2 yaş 3 aylik oğlum var maalesef hiperaktivite tanısı konuldu herşeyi kırma dökme davranışı var bir kaç aydır da ısırma tırnaklama saldırma huyu çıktı doktorlar konusamadigi için hırçınlığı var dedi ama psikolojik olarak yıprandım insan içine girmek istemiyorum kimsenin gelmesinide çocuklara oynarken sebepsiz tırnak atıyor genel olarak fren yok hayirdan yapmadan anlamıyor tavsiyeniz varmı ne yapmam lazım