Ben yatağa hiç alistirmamakla başlamıştım. Hep kendi yatağı oldu 25 gün yanımda ana kucağına anne yani yatagini sabitleyip yatırdım sonra küt diye beşiğine koydum geniş geniş rahat etti yattı valla. Önünü de açtım beni görüyor uyanınca yatagimin karşısında hemen beşiği. Öncelikle gece gündüz ayrımını bilmesi gerekli. Bebekler 15. Günden itibaren algiliyormus geceyi gündüzü. Gündüz perdeleri açın sesli ortamda uyutun makine sesi vs. Akşam olunca hiç ışık açmayın güneşin batışını görsün evi sessizlestirin kısık konuşun televizyon açmayın olabildiğince sakin hareket edin ve camlar kapalı olsun dışarı uğultusu duymasın ki akşam sessizligini öğrensin. Sonrası çorap söküğü gibi inşallah, varsa ana kucağı falan orda yatırmaya başlayın gündüzleri. Daha sonra dediğim adımlarla öğrensin ve güneşin batısına karanligin çöküşüne o yatakta şahit olsun ki alışsın yatağa daha sonra da beşiğe koymaya başlarsınız önce düzeni kurup öğretmek gerek.☺️