Ozge_AyazEfee benim kızımın doktoru da verdi 8 aylık kızıma. Ama eczacı daha çok küçük bunu kullanması için dedi ve almadım ben de. Hatta bununla ilgili post bile açtım. Kullanmayacağım 1 yaşından önce, boyu kilosu da gayet iyi, neden yazdı doktor anlamadım