05-05-2021 siz söyleyince meraktan baktım da neden böyle bir şey yedirme ihtiyacı duyuyor ki? Normal yemek yemiş bebek sabaha kadar acıkmaz zaten. Nasıl ki biz yiyoruz ve sabaha kadar tok oluyoruz aynı o şekilde. Tahıl grubunu haftada 3den fazla verdirmez mesela doktorumuz. O hakkımızı da kahvaltıda omlet, yumuşak börek tarzı şeylerde kullanırım. Proteinden fakir, karbonhidrattan zengin beslenme ilerde sorunlara sebebiyet verebilir. Maksadım eleştirmek değil, sadece bilgisi olmayan varsa öğrenirse faydasınadır diye yazmak istedim. (Her gün kullanılması düzenli bir beslenme şeklidir)