Merosat benim oğlum 13 aylık, birkaç aydır ayağa kalkabiliyro, elinden hafifçe tutulunca yürüyor, birkaç aydır aktif emekliyor. Eliyle kapakları açıp kapatıyor, arabaları emekleyerek sürüyor, çatalı eline verince ağzına götürüyor. Baba, dede, getir, ver diyor. Dilini ağzını burnunu gösteriyor. Gelgel, bay bay ve öpücük yapıyor. Aklıma gelenler bunlar. Sorularınız varsa cevaplarım.