Ececavus ben de size katılıyorum ben sağlık ocağının verdiklerini kullanıyorum bir sıkıntı sorun yaşamıyor kan damlasına başlamadık daha kontrolümüzün zamanı gelmedi çünkü
Hem tek biz değil imkanı olamayan çok insan var napacak mecbur almak zorunda hem sağlık bakanlığı onaylı yani bile bile kötü şey yapmazlar diye düşünüyorum açıkçası