tasyan 15 aylık kızım pipetle içmeyi seviyor suyu. Ama kendisi eline istiyor illa, öyle de dökülüyor hep. Akıtmayan kendiliğinden pipetli suluk arıyorum ama hangisi iyidir, kullananlar onerebilir mi?
Makaron_88 tasyan philps avent kesinlikle yatağının yanına bile koyuyorum gece kalkıp içiyor ne dökülme ne sızma hiç nir sıkıntı yaşamadık
Deletedmom_21 tasyan https://www.e-bebek.com/wee-baby-renkli-pipetli-bebek-alistirma-bardagi-340-ml-asortili-p-ewe-761/ Bunun mavisi
tasyan Makaron_88 Avent’in yedek pipeti satılmıyomuş ve herkes muzdaripmiş o yüzden tekrar tekrar yenisini almak zorunda kalıyorlarmış, yoksa direkt onu alacaktım. Pipeti de çabucak deforme oluyormuş sanırım :/
tasyan Minikbal Avent’in yedek pipeti satılmıyomuş ve herkes muzdaripmiş o yüzden tekrar tekrar yenisini almak zorunda kalıyorlarmış, yoksa direkt onu alacaktım. Pipeti de çabucak deforme oluyormuş sanırım :/
Deletedmom_22 tasyan avent yeşil dinazorlu olanını kullanmıştım çok memnun kalmıştık Şimdi bizim gibi bardaktan içiyor büyüdüğü için😇
tasyan Deletedmom_22 Avent’in yedek pipeti satılmıyomuş ve herkes muzdaripmiş o yüzden tekrar tekrar yenisini almak zorunda kalıyorlarmış, yoksa direkt onu alacaktım. Pipeti de çabucak deforme oluyormuş sanırım :/
Deletedmom_22 tasyan evet bende kaybettim ve suluğu öylece duruyor , pipet bulamadım yedek Ama pipeti çok iyiydi sağlamdı ya kötü değildi
Kaptan03 Cnm wee baby aldık cokcok memnun kaldım o kadar araştırdım . elde tutması şekli şemalı hemen alıştı paşam ki benmki onbiraylik kendi tutup içiyor.. akıtma koku sifir