Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık kız bebek kafasındaki saçların bazı yeri çok uzun bazı yeri çok kısa badem yağı sürün diyorlar 15 beklesim sonra duş aldırın deniliyor gürleşir ve uzarmış bilen varmı 3 aylık bebeğe badem yağı sürülürmü
Gerçi ben gazı var diye badem yağıyla ozon yağını karıştırıp karın masajı yapıyordum iyi geliyordu