Sedassss Bebeğim 8 ay 20 günlük herşeyi yere atıyor sizin bebişlerdede varmı bu durum geçicimi yoksa benimkindemi sorun var?
sb- Sedassss bu bir gelişim basamağı neden sonuç ilişkisi kuruyor zaman geçtikçe attığını arkasından izleyecek,alkış yapacak,sizden de alkış isteyecek vs🥰
senamiray Sedassss 19 aylık halen yapıyor özellikle benim kızacagım şeyleri gözümün içine baka baka atti diyip atıyor😂
eylul19 Sedassss 14 aylık hala atıyor .ne zmn bıtcek merak edıyom bnde .atti dıye dıye .atma dersen daha cok atıyor .egılıp alıncada bır kahkaha cok hosuna gıdıyor
sb- Elvin12 maşallah 🥰 ben de bir kitapta okumuştum beynin gelişim basamağı olduğunu ve böyle ilerlemesi gerektiğini, benimki de 7buçuk aylık yere atıp bakıyor sadece şimdilik😂😂
Aezgi Sedassss 20 aylık gecen gün camdan aşşağı telefonumu attı kumanda attı camı acık görmesin :) oda olmazsa yatak baslığının arkasına biberon oyuncak kumanda ne oluyorsa atıyor oyun yaptığını sanıyor ve anlamıyor kızsamda sey yapsamda inadına gülerek gene yapıyo