Mihrisa55 anne göğsüne yakın diye bende avent almıştım sizin gibi meme mama gidiyorduk ama genelde sağıp veriyordum tutmuyordu maalesef memeyi asla istemedi biberondan sonra tabi biberona da alıştı ama şuan ki aklım olsa daha fazla araştırırdım diyorum hala avent kullanıyorum memnunum ama dediğim gibi daha iyileri vardır mesela daha fazla benzeyip anne göğsünü unutturmayan biberonlar. Başka marka kullanmadığım için öneri de bulunamayacağım ama aventi şuan tercih etme ilerleyen zamanlarda cam tehlikeli olduğu için aventin natüralini süt vs içebilmesi için alıp kenara koyabilirsin. Çünkü aventin üzerine daha iyi plastik tanımıyorum normalde karşıyım ama atmaya başladıklarında veya yatarak içerlerken cam çok tehlikeli. Asla koku yapmıyor sanki cam gibi 6 aylık olduk ben hala 1 numarayı kullanıyorum ve büyütmeyi düşünmüyorum bir tandığıma doktoru büyüdükçe biberon emzik numarasını sakın büyütme ağız yapısı bozulur demiş bu yüzden biberon kullanacaksa hep en küçük olanını tercih et inşallah yardımcı olabil mişidmir