Prensesannesi38 Çocuklarınız akraba eş dost geldiğinde hemen alışıyor mu kendini sevdiriyor mu iletişimi nasıl kızlar beniimki yabancılıyor istemediği bişey olduğu zaman bağırıyor normal dimi bu davranışlar kimseye gitmek istemiyor
Azraasli Prensesannesi38 benimde kızım 30 aylık şuan bu durum bizde de vardj biraz aştık. 25 26 aylıkken çok içine kapanıktı yabancı olduğu ortamda kucağımdan inmez hatta yüzünü bana yapıştırırdı o kadar uzak dururdu heleki ortam kalabalıksa ağlardı hep. Bu yüzden pedagoga götürdüm doktor pandemiden olduğunu söyledi sosyalleşme önerdi böyle yapsada sürekli çocuklı Kalabalık ortamlara girmemizi söyledi sürekli dışarı çıkardım kalabalık görüşmeler yaptım hep aktivite yaptık vs düzeldi diyemem ama çok daha iyi eski haline göre. Bide kreş önerdi yarım gün yazdırdım başlıcak onunda etkisi olur eminim