Kızım memeye çok düşkündü. Geceleri 2-3 kez uyanırdı. Gündüz uykularına emerek geçerdi. 14 aylıktı hamile olduğumu öğrendim. Doktor emzirmekte sıkıntı yok dese de sanırım sütün tadı değişti.kızım gündüz uykusuna emmeden geçmeye başladı ninnisini açıyordum memesi ve uyku battaniyesi var onlarla uyuyordu. Yani birden kendi kendine uyumaya başladı. Sonra gece uykusa geçerken emmeyi bıraktı. 1-2 hafta içinde kesintisiz uyumaya başladı. Şuan 2 yaşında akşam 10 da yatıyor sabah 8 de uyanıyor. 12-1 arası öğlen ıykusu yapıyor. 1-2 saat bazen 3 saat uyuyor. Kesintisiz uyku için desteksiz uyumayı öğrenmeleri şart bence. Yani kendi kendine desteksiz uyumayı öğrenen bebek gece uyanınca kendi kendini uyutabiliyor. Mesela kızım gece kafayı kaldırıyor bakınıyor geri yatıp uyuyor bizler gibi .