Kızlar merhaba 30 yaşındayım hyaluronic asit içeren tavsiye edebileceğiniz gece gündüz kullanabileceğim bir krem varmı?? Gratiaden hada labo serisini aldım gerçekten mükemmel yüzümü güzelleştirdi ama nemlendircisi çabuk bitiyor 50 ml siz hangisini kullanıyorsunuz? Birde gözaltı göz kremi önerisi rica edicem malum 30 a geldik