Ayse1989 Oğlum 29 aylık tam gün kreşe gdiiyor pztesi başladi biraz ağladi ama oyuna dalıyor sonra dedi ogretmeni ama içim nedense hiç rahat değil resimlerde gönderiyorlar mutlu gözüküyor sizde durumlar nedir