aslioztrk evet bizim bir aya yakın sürmüştü. Şuan 4 yaşına girecek ekimde en kötü ay ne diye sorsalar 4. Ay ve 2. Yaş derim 🥶🥶 ama şöyle de bişi gözlemledim ı 4. Ay bitince atağı yani eski haline dönüşüm oluyor sanki o ay hiç yaşanmamış gibi birden kesiliyor. Fakat 2 yaş öyle değil neyse spoiler vermeyeyim 😂