Ymr0666 GizemElf ben oğlumu 5 ayında koymuştum falza değil günde 10 15 dk sonra tabii o büyüdükçe zamanı da yüksettim zaten 9 aylıkken yürüteci bıraktı 9buçuk 10 aylıkken yürüdü
tazebiirannee GizemElf haftaya 6 ayı dolucak ben bi kaç zamandır koyuyodum ama ayaklarını yukarı çekip yere basmak istemiyodu, bugün koyduğumda azar azar gitmeye başladı 😄
Denizanasi92 GizemElf ben de kararsızım bu konuda bizi çok yormaya başladı kendisine de iyi gelir gibi . Bakıcıya da kolaylık olur mu diye düşünüyorum bebeğim erkek.
kuzey-21 ilknur0403 ay burası öyle. Birşey sorsan yok biz yapmıyoruz zararlı doktor önermedi vs demeye başlıyorlar. Her doktor bir değilki canım. Yürüteç yerine hoppala aldık diyorlar. Valla bende oda var. Örümcek daha iyiydi :) rica ederim canım
kuzey-21 TugceArslan ay yok ne alaka millette bi alem banada hep öyle dediler. Yürümesi geç olur parmak ucunda yürür testisi sıkıntı olur dediler. Hiç biri olmadı örümceği çok seviyor bebekler :)
Zyneepemree GizemElf 6 aylıkken koydum valla benim en büyük kurtarıcım olmuştu 8.5 aylıkken kendi kendine koltuk kenarlarında yürümeye başlayınca binmek istemedi şuan 11 ay 7 günlük yavaş yavaş yürümeye başladı