Ya gerçekten şok içerisindeyim bu nedir. 1 aylık kontrolünde doktor aşıları söyledi yanına fiyat yazdı bugun 2 ay kontrolü özel aşısı da vardı ama fiyatlar nasıl artmış şaka gibi
Ya durumu olmayanlar nasıl yaptıracak her bebegin buna erismesi lazim degilmi ?
Rota 382 tl / 755 tl
Nimerix 575tl / 718 tl
baksero 725 tl / 905 tl
Artışa bakarmisiniz 😑😑😑🙄🙄 önümüzdeki ay daha da artar gibi geliyor yani çok değil tam 1 ay önceki fiyatı ile yeni fiyatı rakamlar akıllara zarar😔