Merhabalar, buraya bir deneyimimi paylaşmak için yazmak istedim. Çünkü bende forumda bu konuyu aradım ve yeterli cevabı bulamamıştım. Yaklaşık 2 hafta önce bebeğimin kulağından kokulu sarı bir akıntı aktığını farkettim yoğunluğu da çok fazla değildi. Ama kokulu olması aklımı karıştırdı internette ve forumlarda çok şey okudum ama 3 aydan küçük bebeklerde kulakta iltihap olma ihtimalinin çok nadir olduğunu vs yazmışlardı. %1 lik dilimin içinde olabiliriz diye çocuk doktorumuza gittik ve KBB ye yönlendirerek kulakta iltihap olduğunu ve hastaneye yatış yapmamız gerektiğini söyledi. İyiki erken geldiğimi aksi halde iltihap kemiğe inseydo çok zor bir tedavi süreci getireceğini söyledi. Bu arada oğlumda hiç bir huzursuzluk ateş vs de yoktu. Size tavsiyem bu tür durumla karşılaşıslrsaniz kulak pisliği olduğunu düşünüp doktora gitmeyi ertelemeyin. Çok şükür tedavinizi olduk ve kulagimizdaki iltihap geçti. Benim gibi yeni annelerin belki işi görülür 🙃