hulyaaa-123 iki kızım var biri 5 buçuk yaşında birisi 8 aylık , inanılmaz güzel ablalık ediyor oynatıyor herseyim herseyim diye seviyor , ben yaş araliklarinin gayet iyi olduğunu düşünüyorum hem aklı erdiği için asla zarar vermiyor , hep korumaya çalışıyor