Ya evin içerisinde afedersiniz iç çamaşırıyla dolaşıyorum. Ama yine de boncuk boncuk terliyorum. Bebeği emzir omzuma al uyutmak için. Bi de 4. Aydayız atak zamanı sanırım hem o hem aşı etkileri yapışık ikiz gibi geziyoruz evde öyle olunca her gün duş almama rağmen su gibi oluyorum kapı camı açmayayım diyorum aynı anda ceryanda kalmasın ama mümkün değil birini kapatınca iyice bayılacak gibi oluyorum var mı benim gibi olan varsa yazsın teselli arıyorum 😞