elmacikemigi Merhabalar, kısmetse Şubat’ta ikiz oğlanlar geliyor:) 2 yaşında da bir oğlum var. İkiz bebek arabası, ana kucağı hatta yatak önerilerinize açıpım. Evim küçük az yer kaplayan ama işlevsel ürünlere ihtiyacım olacak. Teşekkürler şimdiden 😊
Sevdalianne elmacikemigi saglikla gelsinler. Ben prego twins bebek arabasi kullandim memnunum ikizlerim 16 aylik artik arabaya binmek istemiyorlar tek sıkıntımız bu .