NarTanesi Bebeğim 10 aylık olmak üzere en son 6.ayda doktor kontrolüne götürmüştüm. Baya ara verdik ama çok şükür bir sıkıntımız yok bi tek sağlık ocağı takibine gidiyoruz bu yüzden.sizler ne sıklıkla kontrole gidiyorsunuz bana ne tavsiye edereiniz şimdiden teşekkürler 😊🙏 Bu arada 6.aya kadar her ay gittim bi anda bıraktım çok gereksiz olduğunu farkettim😬
Deletedmom277 NarTanesi 12.ay önemli o yüzden gitmenizi öneririm. Doktorumuz bütün değerlerine baktı. 1 yaşında bide göz doktoruna rutin muayene yaptırdık. Bundan sonra 3 ayda bir çağırdı 15 aylıkken gidicez 18 aylık böyle böyle
NarTanesi Ben 4 eylüle randevu aldım zaten o zaman tam 10 aylık olacak ama 4 aydır gitmedim ya iyi mi yaptım kötü mü onu bilmiyorum