Merhaba sevgili anneler, bebeğim 7 ay 11 günlük ek gıda hiç almıyor sadece tadına bakıyor o da zar zor gülerken ağzına koyuyorum sonra vereceğimi anlayınca ağzını hiç açmıyor meyve bile yemiyor . Kilosu güzel ama artık ek gıda yemesi gerekmiyor mu günlük toplasam 1 tatlı kaşığı yemiyordur çok üzülüyorum hevesle hazırlıyorum , ya çöp oluyor ya da kendim yiyorum var mı önerisi olan ?